Apotheek De Reef: Tel.nr: 015 270 68 35 | info@apotheekdereef.nl

Elke dag doen wij in de apotheek ons uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. Daarbij gaan heel veel dingen goed, maar soms kan er ook eens iets fout gaan. Wanneer u heel tevreden bent over de apotheek horen wij dat graag van u. Maar ook wanneer er iets niet goed is gegaan en u ontevreden bent over onze werkwijze is het belangrijk dat u ons dat laat weten. Wat kunt u doen met uw klacht?

Bespreek uw klacht met uw apotheker

Bent u ergens niet tevreden over en wilt u hierover een klacht indienen? Bespreek dit in ieder geval met uw apotheker. Dat kan ook als een klacht over een medewerker van de apotheek gaat. Als de apotheker niet weet dat u ontevreden bent, kan hij of zij ook niet proberen de klacht op te lossen. U kunt uw klacht persoonlijk, telefonisch of per e-mail aan ons melden. Klik op contact voor de contactgegevens.

Komt u er samen met uw apotheker niet uit? Lees hier meer over de klachten- en geschillenregeling van de apotheek.

 

Apotheek De Reef

Onze gegevens

Apotheek de Reef
Kiekendiefstraat 1
2496 RP Den Haag
Tel.nr: 015 270 68 35
Fax.nr: 015 270 68 38
E-mail: info@apotheekdereef.nl

Openingstijden

Ma  08:00 - 18:00
Di 08:00 - 18:00
Wo  08:00 - 18:00
Do 08:00 - 18:00
Vrij 08:00 - 18:00
Za Gesloten
Zo Gesloten

 

Over ons

Apotheek De Reef heeft koppeling met alle huisartsen in de regio waardoor het receptverkeer digitaal verloopt. U hoeft dus het recept niet mee te nemen. Uw recepten worden dan in Apotheek De Reef voor u klaargelegd.